jump to navigation

Azi 7 Martie Martie 7, 2008

Posted by MoshutZu in Diferite.
trackback

Am avut de dat o restanta mai veche, apoi cand am coborat in statie la mine in cartier, m-am gandit sa ma duc sa iau niste salam ceva sa halesc dimineata🙂
M-am dus la alimentara, si cand stateam la coada, aud o femeie, care avea in
 jur de vreo 50 de ani, ca zice:
-Vreau si eu 4 felii din muschiul ala tiganesc (sau de care era).
La inceput am crezut ca cine stie de care felii🙂 Mai groase asa… Dar cand i-a ajuns randul, si vanzatoarea era uimita, si chiar i-a facut 4 felii… dintr-alea subtiri… Un leu si ceva…
Saraca femeie, stateam asa sa ma gandesc, unii au praf pe Audi ca nu il folosesc asa des si altii se duc, cu sacose folosite de pe undeva la hypermarket…
Romania.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

