jump to navigation

La multi ani mie! Am atins pragul de 22 de ani, cu bine. Februarie 26, 2008

Posted by MoshutZu in Personal.
trackback

Pe 26 februrie in 1986 la ora 14:30 s-a nascut un baietel frumos, cu obrajii dolofani si galagios. Acela eram eu. Nu imi aduc asa bine aminte cam ce s-a intamplat, am sa va povestesc alta data.

Uite ca baietelul ala a ajuns sa isi faca blog si sa va mai posteze cate ceva, asa ca fiti buni si urati-i la multi ani

Nu imi plac darurile, dar astazi cred ca unul potrivit era sa ma impac, cu prietena mea… Dar se pare ca asa ceva nu mai este posibil… Sincer nu imi arde de nimic, cred ca am sa beau numai cateva beri si un gratarel.

Va salut, numai bine!

Comentarii»

1. Minu - Februarie 26, 2008

la multi ani moshule!!

2. danny - Februarie 26, 2008

la multi ani mosule ,sa fii sanatos si la punga gros.Lasa k o gasesti u p zana din povesti si o sa fiti fericiti pana la adanci batraneti

3. mario - Februarie 26, 2008

LA MULTI ANI MOSHULEFERICRE SI SA AI PARTE DE MULTA DRAGOSTE>>>LA MULTI ANI

4. bogdan - Februarie 26, 2008

la multi ani multa sanatate si tot ce iti doresti sa ti se implineaca si sa ai parte de multe fete frumoase in viata.

5. mihaela - Februarie 26, 2008

la multi ani tie cel mai tare si de gasca baiat pe care il cunosc de cand eram copilasi….foarte destepti…si care ma tot intreaba de cate ori are ocazia…daca mi-au mai crescut….sanii…cat frate sa mai creasca???iti doresc tot binele din lume si daca vezi mada acest msg…..nu stii ce pierz…te poop dulce nebunuleeee…be happy

6. Ahmed Abdulah alias Mohamed - Februarie 26, 2008

La multzi ani pe 20008, sa ai parte de tot ce-tzi doreshti ba’ baftosule,haladitule,frumosule,inteligentule . bafta
!

7. leka george - Februarie 26, 2008

i-ti urez multa sanatate si tot ce i-ti doresti… bye…!

8. doina - Februarie 26, 2008

hey, la multi ani!!!!!!!!!! si tot ce-ti doresti!!!!!!!!!
Doina

9. Skyler - Februarie 26, 2008

La multi ani MoshutZule. Multa fericire.

10. kinder - Februarie 26, 2008

LA MULTI ANI ZAPACITULE!…sa ai parte de tot ce-ti doresti(nu ca n-ai avea😀 )….sa fii iubit mult de tot si nu mai pune suflet ca ai vazut ce patesti…sanatete si prosperitate frate…

11. SadutzZ - Februarie 26, 2008

la multi ani bai moshu cocoshu :>

12. AnyOana - Februarie 26, 2008

La Multi Ani!!! Si in navalnica-ti fuga opreste-te din cand in cand si ‘miroase florile’. Viata nu se opreste la o singura persoana. Si oricat de mult ar durea… totul e trecator. So, don’t be sad and don’t be blue. Frankenstein was ugly too.😛 Hai noroace si multa bafta in toate.😉

13. MoshutZu - Februarie 26, 2008

Va multumesc pentru cuvintele frumoasa si sincere🙂
Acum ma chinui sa fac un tort, am sa pun poze sa vedeti cum a iesit :)) Ce D-zeu stiu sa fac multe feluri de mancare, dar la dulciuri nu ma pricep!

14. Laurica - Februarie 26, 2008

La multi ani nebunici…sa am parte de tot ce e mai frumos si sincer in viata,sa ai langa tine numai prieteni adevarati pe care te poti baza…si multa iubire si intelegere din partea persoanei iubite :* te pop si aveti grija de voi*

15. chinezz - Februarie 26, 2008

La multi ani golanoiule! Sa cresti mare… da` nu prea mare🙂. Sa ai parte de tot ce-ti doresti si sa fii sanatos!

16. SoFT - Februarie 26, 2008

La Multzi Ani!

17. batlan - Februarie 26, 2008

sa fii iubit si sa ai sanatate

18. Gabriel - Februarie 27, 2008

”Intr-o zi intr-un cocon a aparut o mica gaura; un om,
care trecea din intamplare prin preajma, s-a oprit mai
multe ore pentru a observa fluturele care se forta sa
iasa prin aceasta gaura mica.

Dupa multe incercari se parea ca fluturele a abandonat,
si gaura ramasese la fel de mica. Parea ca fluturele a
facut tot ce putea si nu mai era in stare de nimic
altceva.

Atunci omul a decis sa ajute fluturele: a luat un cutit
si a deschis coconul. Fluturele a iesit imediat. Insa
corpul fluturelui era slab si anemic; aripile sale erau
putin dezvoltate si aproape ca nu se miscau.

Omul a continuat sa observe crezand ca dintr-un moment
in altul aripile fluturelui se vor deschide si vor
putea suporta greutatea fluturelui pentru ca acesta sa
sa poata zbura.

Acest lucru nu s-a intamplat! Fluturele si-a trait
restl vietii tarandu-se pe pamant cu corpul sau slab si
cu aripile chircite. Nu a putut zbura NICIODATA !

Ceea ce omul, prin gestul sau de bunatate si prin
intentia sa de a ajuta, nu a inteles, este ca trecerea
prin gaura stramta a coconului era efortul necesar
pentru ca fluturele sa trimita lichidul din corpul sau
catre aripile sale pentru a putea zbura. Era chinul
prin care viata il punea sa treaca pentru a putea
creste si pentru a se dezvolta.

Uneori, efortul este exact lucrul de care avem nevoie
in viata. Daca ni s-ar permite sa ne traim viata fara a
intalni obstacole, am fi limitati. Nu am putea fi atat
de puternici cum suntem. Nu am putea zbura NICIODATA!

Am cerut putere… Si viata mi-a dat dificultati pentru a
ma face puternic. Am cerut intelepciune… Si viata mi-a
dat probleme ca sa le rezolv. Am cerut prosperitate… Si
viata mi-a dat un creier si muschi pentru a munci.

Am cerut sa pot sa zbor… Si viata mi-a dat obstacole de
a le depasi. Am cerut iubire… Si viata mi-a dat oameni
pe care sa ii ajut in problemele lor.

Am cerut favoruri… Si viata mi-a dat potential. Nu am
primit nimic din ce am cerut… Dar am primit tot ce
aveam nevoie.

Traieste-ti viata fara frica, ataca toate obstacolele
si demonstreaza ca le poti surmonta !

La multi ani.

19. Bercea - Februarie 27, 2008

La multzi ani gogoaieeee ..ardete`as cu fieru` de calcat pe rinichi daca n-ai face o cinste , in hamei ..”:))

20. Moghy - Februarie 27, 2008

L A M U L T I A N I ! ! ! 🙂

21. ALEX007 - Februarie 27, 2008

LA MULTI ANI SI TOT CE ITI DORESTI!!!!!!!!!!

22. Ştefan, Alina, Gabi - Februarie 27, 2008

La multi ani! Te asteptam pe la noi la un cazan de floricele si litri nenumarati de bere…

23. Mordecai - Februarie 27, 2008

La multi ani moshule😛 la mai multa bautura😀
Sa ai tot ce iti doresti😛

24. aligator - Februarie 27, 2008

LA MULTI ANI coi.Sa ramai la fel si in urmatorii 70 de ani :)))

25. Mata - Februarie 27, 2008

%^&^% Aici a fost un injuriu de la IP: 89.136.237.181.
Se noteaza😉


Lasă un răspuns

