jump to navigation

Romanita Iovan investeste in turism Ianuarie 24, 2008

Posted by MoshutZu in Stiri.
trackback

Creatoarea de moda Romanita Iovan si-a propus, dupa cum insasi a declarat, „sa aduca civilizatia si in Romania”. Pentru a-si indeplini dorinta, ea s-a decis sa faca o investitie majora in turism: „E vorba de un complex turistic pe care-l voi ridica intr-o zona montana. Voi investi foarte multi bani. Am terminat o facultate de profil economic si am decis ca este momentul sa profit si de cunostintele mele in domeniu. Moda fac de placere, de atatia ani, si nu as renunta niciodata, oricate afaceri as avea”. Romanita a mai dezvaluit, in cadrul „Conferintei de presa”, emisiune moderata de Diana Munteanu, care va fi difuzata in aceasta seara, de la ora 18.00, ca foarte multe cupluri divorteaza in primul an de casatorie. „Intre mine si Adrian nu s-a pus niciodata problema divortului. M-am maritat din dragoste si nu m-am gandit sa ne despartim vreodata. Acum, centrul univesrului nostru este Albert. Scopul meu este sa-l vad cum creste”. Dupa ce a facut parte cateva luni dintr-un partid care s-a desfiintat, creatoarea de moda a spus ca pentru ea, in acest moment, „politica este un capitol incheiat”.

Comentarii»

1. MoshutZu - Ianuarie 24, 2008

„E vorba de un complex turistic pe care-l voi ridica intr-o zona montana. Voi investi foarte multi bani.”
Numai la Romania nu se gandeste, si la investitia in turism, la aducerea turistilor si alte chestii bune care ar iesi de pe urma unei asemea chestii. O face pentru profit personal🙂

2. turismneamt - Mai 8, 2009

sal…am o propunere pentru tine:vrei sa facem un link excange?asa putem creste amandoi in google….astept raspuns pe yo_piko182yahoo.com sau pe blogul meu http://turismnaemt.wordpress.com..ms


Lasă un răspuns

